Hallo allen,

Tja, waar begin ik? Ik zal een lang verhaal kort houden, aangezien de meeste mensen niet van lang(dradig)e verhalen houden

Mijn (Chileense) man is een fervent kitesurfer met één groot probleem: bij zijn emigratie naar Nederland (te ‘danken’ aan mij) kon hij zijn kitesurfgear niet meenemen. Helaas staat onze financiële situatie het ons nog niet toe om hier andere spullen te kopen.

Tijdens onze fietsvakantie de afgelopen drieënenhalve week merkte ik telkens weer (op Texel, Terschelling, het Ijsselmeer…) hoezeer hij het surfen mist. Wanneer hij de kans kreeg, maakte hij een praatje met een kitesurfer of hielp hij de kite op te laten. Hij kan uren naar de zee kijken en geniet van de aanblik van andere surfers, maar ik zie het gemis om zelf te surfen in z'n ogen…

Eigenlijk is mijn vraag dus heel simpel: wie zou er deze zomer voor één weekendje zijn kitesurfgear willen uitlenen aan een hunkerende Groningse Chileen?? Zodat hij z'n hart weer even kan ophalen op het water..

Ik ben me ervan bewust dat het niet om spullen gaat die je ‘zomaar even’ uitleent. Ons plan is om een weekendje te kamperen aan het Zuidlaardermeer (Groningen). De tegenprestatie zou dan ook zijn dat wij jouw/jullie weekendje op de camping voor onze rekening nemen zodat je een oogje in het zeil kan houden.

O ja, maten zijn misschien ook handig.. Andrés is ca. 1.80 meter lang en zeer slank.

Ik hoop dat iemand mij kan en wil helpen dit weekendje voor mijn man te organiseren. Ben jij diegene, stuur dan ajb een mailtje naar:

p.arzolamaas@hotmail.com

Alvast bedankt voor de moeite!

Lieve groetjes,

Petra Arzola