Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op kitesurf.startpagina.nl

kitesurf maatje gezocht

  • monique

    He Gijs,

    En ben je al aan het proberen??

    Ben ook op zoek naar mede beginners!

    Hoop van je te horen!

    Monique

  • Monique

    Hoi Monique e.a.

    Samen met een vriendin ben ik ook begonnen met kiten. Logistiek is het echter vaak lastig om samen te gaan en alleen wil ik ook nog ff niet.

    Dusss, hoe meer mensen om met elkaar te gaan, hoe beter en leuker wat mij betreft!

    Dus ook voor anderen die de beginnersfase nog niet ontgroeid zijn en graag gezelschap willen voor wat mental support…. let me know!

    Ik woon zelf in Amsterdam, maar met een muziekje op rij ik ook makkelijk naar het zuiden.

    Ik heb even een emailadres aangemaakt mocht je contact willen: marijekite@gmail.com

    Groetjes Marije

  • Richard

    Hey allemaal

    Ik ben ook een beginnende kiter (kan soms staan, maar vaak ook nog niet :?).

    Woon in omgeving Amsterdam/Almere, maar vind het helemaal niet erg om een stukje te moeten rijden, doe ik al vaak genoeg voor m'n werk, dus die paar kolometers extra is geen probleem.

    In de weekenden zal ik binnenkort vaak in Friesland te kiten met een vriend van me…

    Zijn er nog mensen die net als ik graag t water op willen, maar geen kitebuddy(s) hebben in de regio Randstad voor door de weeks??

    Please let me know

    Groetjes Richard

  • ewald

    beste allemaal,

    hoe origineel.. maar ook ik ben net begonnen met kiten, helemaal geweldig!!

    af en toe vaar ik een paar meter, maar face forward gaat vaak beter(:P)!

    ik heb inmiddels een paar kite maatjes maar je moet maar net tegelijk kunnen, daarom ben ik ook op zoek naar nog meer mensen die willen en kunnen om te oefenen, gezelligheid na een sessie is ook een optie..

    ik ben 37, getrouwd, (vrouwlief wil ook gaan beginnen).

    door mijn onregelmatige werk kan ik ook vaak door de week.

    (@edith:) ik woon ook in den haag, bij het zuiderstrand in de buurt

    gr ewald

  • babs mueller

    Hoi, Ik ben Babs, woon in Harlingen en zoek heel graag kitesurfmaatjes. ben 50 jaar en hoop dat dit geen Problem voor U is.

    Heb en Kite en een Baar en ben net begonnen, Ik zoel hetgewaldig vinden om Maatjes te vinden de mij ok ff kunnen helpen. svp schrijf terug

    (sorry voor de Fouten ben Deutsch hi groetjes

  • Giuseppe Panunzi

    Hallo Babs

    Ik ben in je zelf situatie!

    Ik kom uit Italie en zoek ik maatjes om gezellig te gaan kiten.

    Zo als je wil en wil elkar spreken laat mij horen.

    Ik laat je wat contact:

    Email: panunzi.giuseppe@gmail.com

    Facebook: Giuseppe Panunzi

    Mobile: 0641112417

    Ik Hoor graag

    Mvg

    Giuseppe

  • Ninette

    Hey kitesurfers,

    Grappig dat deze site er is. Ik zoek ook een kitesurf maatje in de omgeving van Delft. Ben een beginnende kiter. Kan wel de waterstart maken en heb eigen materiaal. Tot horens en gr., Ninette

  • karpov

    IK ben 42 en een beginner met een 11 kite. Daar kunnen we eventueel samen mee doen.

    Ik woon tussen hindeloopen en stavoren. Dat is een verre reis maar je kunt blijven slapen want er is ruimte zat.

  • kim

    Hey Ninette, heb je inmiddels je kitemaatje al gevonden? Mocht je een keer zin hebben om met een meid te kiten, laat maar weten. Ik heb hetzelfde niveau als jij en ook mijn eigen kite. Gr. Kim