Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op kitesurf.startpagina.nl

kitesurf maatje gezocht

  • Bauke

    Hoi,

    Ik ben net beonnen met kietsurfen en moet het nog onder de knie krijgen.

    Daarvoor ben ik op zoek naar een maatje die ook nog lerende is opdat we elkaar kunnen helpen bij het starten/landen. Wil zelf gaan kite in Oostvoorne (mag ook ergens anders zijn) ben zelf woonachtig in Rotterdam.

    Zoek jij ook een kitesurf maatje, laat het me dan z.s.m. weten.

    Bauke

  • Edith

    hi Bauke

    ik zoek ook n maatje ben beginner en woon in DenHaag ,waar overigens ook een lokatie aan zee is speciaal voor beginners

    groetjes Edith

  • Dominick bertens

    Hoi Bauke,

    Ik heb 1 lesmiddag gehad, powerkite ervaring en diverse malen al gecrashed op oostvoorne.

    Ook ik zoek een maatje.

    Graag bel ik eens met je als je belangstelling hebt.

    Organiseer verder feestjes en ben vrij flexibel met tijden.

    Getrouwd, een dochter die ik naar boven heb moeten sturen hehehe

    Maargoed kite is prachtig!

    Ik heb zelf 2 C-kites via marktplaats gekocht vorig jaar maar moet nog veel leren ook.

    Ik ben een gegeadigde :-)

    greetings

    Dominick

    Maassluis

  • teeja

    hoi bauke,

    ik ben ook net begonnen (erg verslavend!!) en lijkt me leuk om samen te kiten, als je wilt kan je bellen. 06-49911763

    Groet, teeja

  • Ann

    Hoi allemaal,

    Ik ben Ann, 28 vrouw en verslaafd aan kitesurfen.

    weet niet of het al geregeld is maar ik ben ook beginnende en opzoek naar kitemaatjes.

    Is het misschien een idee om een kitesurfbuddy groep te maken op FB?

    kunnen we af en toe meetings regelen bij Oostvoorne of Rockanje! als er belangsteling voor is dan.

    gr

    Ann

  • Ann

    Hoi allemaal,

    Ik ben Ann, 28 vrouw en verslaafd aan kitesurfen.

    weet niet of het al geregeld is maar ik ben ook beginnende en opzoek naar kitemaatjes.

    Is het misschien een idee om een kitesurfbuddy groep te maken op FB?

    kunnen we af en toe meetings regelen bij Oostvoorne of Rockanje! als er belangsteling voor is dan.

    gr

    Ann

  • sayed

    dag allemaal:ben sayed 35jaar. kitesurfen heel graag ben zelf ook bigennede wel heb vroeger les gehad.

    en nu ben opzoek naar kitemaatjes om samen gaan kiteen.en naar alle leuk spots vr meer tips teberijken

    ben oorspronklijk egyptenaar maar leef ik en belgie allang.wie weet de kans is groot om iets bignnen tuccen egypte en hier.

    gretz

    sayed.

    .

  • Rick

    Hoi,

    Ik ben ook ee nstratende kiter, ik zeg vaarwel tegen mijn surfspullen :-)

    Ik wil tussen 15 dember en 5 januari gaan kiten bij fortaleze. Misschien zijn er mensen die mee willen :-)

    info over de locatie : http://www.tremembebeach.com

    info over mij ( eigenaar ) www.schoonmaakdirect.nl of www.rives.nl

  • gijssie

    Hi Ann, een beetje late reactie maar lijkt me een goed plan! ik wil binnenkort beginnen met een cursus dus een pagina zou handig zijn om ervaringen uit te wisselen en evt samen te gaan.

    is de pagina er inmiddels?

  • monique

    Hoi!

    Late reactie misschien maar ik probeer het tochBen een beginnende kiter, heb het vorig jaar geprobeerd maar mijn kite maatje is naar Hawai vertrokken :-<

    Alleen gaan vind ik nog veel te spannend, ga jij nog regelmatig ?

    Zo ja , meeten???

    Hoe krijg ik je te pakken??

    Groetjes

    Monique