Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op kitesurf.startpagina.nl

vetste kite vakantie ever

  • Cindy

    Kite fanaten opgelet. Ik kom net terug van een kite trip in Brasil en de pousada waar we sliepen was helemaal te gruwelijk. Mijn vriendinnen wilde eigenlijk weer terug naar Combuco (ook aan de noordkust van Brasil en ook erg dik) maar ik wilde iets nieuws bekijken en ben on line gaan zoeken naar een alternatief. Ik vond een site www.kitesurfguesthouse.com en alleen die site en de prijzen al was genoeg om mijn vriendinnen over te halen om de eerste week bij dat guesthouse te boeken. Dan zouden we de laatste twee weken alsnog naar Combuco gaan. We kwamen aan bij die mensen en het klikte eigenlijk gelijk vanaf het begin. Het is trouwens een Nederlands stel dus dat maakte het ook lekker makkelijk. We hadden met z´n vieren de hele bovenverdieping van hun villa. We kwamen in het donker aan maar de volgende ochtend toen ik mijn raam open deed kon ik mijn ogen nauwelijks geloven. Die villa staat bijna op het strand dus je hoefde de tuin maar uit te lopen en je stond met je spullen op het strand. Die mensen hebben ons helemaal in de watten gelegt. We hebben mega lekker en voor weinig gegeten. We zijn uiteindelijk de hele drie weken bij dat Nederlandse stel in hun guesthouse gebleven. Ik ga niet graag twee keer naar de zelfde vakantiebestemming maar hier gaan we zeker weten volgend jaar naar terug. Een absolute aanrader. Mocht je gaan doe ze de groeten van mij.

  • ngwen

    Hoi Cindy,

    Kan je wat meer informatie geven over de questhouse. De website werkt niet meer. Ben ook van plan om met me vrienden naar Brasil te gaan kitesurfvakantie. Klinkt erg goed.

    thanxx